De wereld digitaliseert. Mogelijkheden zijn eindeloos. En systemen wordt door artificiële intelligentie elke dag slimmer en slimmer. Stilstaan is niet meer mogelijk.
Meekomen in de hedendaagse transportwereld vraagt vooruitkijken, verder denken dan de huidige mogelijkheden en vooral digitaliseren. De grote vraag naar wereldwijde transport maakt het onmogelijk om nog langer met excel, of soms zelfs nog met fysieke papieren, het proces administratief bij te houden. Het vraagt om een gedegen IT strategie. Waarin bedrijfsprocessen zijn gedigitaliseerd en uw volledige it-landschap samenwerkt door waardevolle en veilige integraties.
Onderdeel van een ketensamenwerking? Des te belangrijker om de stap naar digitalisatie te zetten. Krijg hierdoor beter inzicht in de procesonderdelen waar u verantwoordelijk voor bent. En zie wat er met uw transport gebeurd, in de onderdelen van uw leveranciers en afnemers.
Helpt al meer dan 20 jaar bedrijven in de transport en logsitiek met het digitaliseren van de bedrijfsprocessen. Stuk voor stuk resulteert dit in een partnerschap voor meerdere jaren. Waarbij partijen niet alleen afscheid hebben genomen van vele excellijsten, maar ook een stuk efficiënter zijn gaan werken dankzij bedrijfsproces optimalisaties. Dankzij onze ervaring in uw branche, begrijpen wij uw bedrijfsproces snel en kennen wij uw uitdagingen. Wij helpen u verder met onze software oplossingen. Van scratch af aan, of met één van onze producten als basis. Maar standaard en altijd op maat, passend bij uw unieke bedrijfsvoering.
Mendix en Carthago-ICT, voor elk proces hebben we een maatoplossing. Snel met Mendix, een toonaangevend, wereldwijd enterprise low-code application platform. Mendix maakt het mogelijk om software applicaties beter en sneller te ontwikkeling. Al sinds de begin jaren van Mendix is CAPE Groep trotse partner. Met meer dan 300 gebouwde applicaties, verdeeld over meer dan 50 klanten, kennen onze IT consultants de vele mogelijkheden van dit platform. Sinds 2021 is letterlijke software oplossing mogelijk dankzij onze high-code en security collega’s vanCarthago-ICT.
eMagiz is dé Nederlandse low-code iPaaS (integration Platform as a Service). Een platform waarmee alle applicaties en systemen eenvoudig, overzichtelijk en digitaal met elkaar geïntegreerd worden. Sinds de oprichting van eMagiz in 2010 is CAPE Groep trotse partner en zijn al vele standaard connectoren in samenwerking met de eMagiz developers gebouwd en uitgerold bij tientallen klanten. Zet de volgende stap in de digitalisatie en ontdek de waarde van een compleet geïntegreerd en geoptimaliseerd it-landschap.
Op basis van uw strategische doelstellingen bepalen wij samen uw roadmap voor uw digitale transformatie. Dit doen wij door uw huidige situatie en processen in kaart te brengen en te combineren met onze ervaring in uw branche. Hierdoor denken wij met u mee en nét een stapje verder.
Samen met u zullen wij de gewenste situatie in kaart brengen en welke stappen wij gaan ondernemen om tot die gewenste situatie te komen. Afhankelijk van uw rol in de digitale transformatie en rekening houdend met de capaciteit van de organisatie wordt het ontwikkeltraject van A tot Z opgesteld. Er volgt ook een hands-on en volledig in-house ontwikkelplan, afgestemd op uw bedrijf en medewerkers, vanuit onze drie pijlers: mens, methodologie en technologie.
Het ontwikkeltraject gaat van start met een team bestaande uit uw eigen mensen en CAPE medewerkers. Samen zullen wij werken volgens onze eigen CAPE methode, gebaseerd op scrum/agile. Wij werken in korte sprints van meestal 2-3 weken, zodat er snel resultaat geboekt wordt. Door deze MVP ontwikkelingen kunt u het product snel in gebruik nemen en kunnen wij feedback op het product ontvangen van de eindgebruikers. Vervolgens zal extra functionaliteit verder worden ontwikkeld, rekening houdend met de feedback. Zo werken wij altijd samen aan een oplossing die nauw aansluit bij uw wensen.
Voldoet de oplossing aan alle wensen en is uw bedrijfsproces naar wens geoptimaliseerd? Dan is het tijd voor de overdracht. Wij zorgen ervoor dat uw medewerkers tijdens het proces zoveel zijn meegenomen en opgeleid, dat de software applicatie in-house in goede handen is. Natuurlijk blijven wij voor u en de applicaties klaar staan en kijken wij mee met de gezondheid van de applicatie(s) via onze supportafdeling. Nu kunnen wij samen met u verder kijken naar de volgende oplossing.
Op de hoogte blijven van trends en software ontwikkelingen in de Transport en Logistiek, Supply Chain, Agrifood en (slimme) bouw? Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief die eens per kwartaal verschijnt.