Klanten vragen 24/7 om inzicht in de zaken die ze met u doen. Voor beide partijen een tijdrovende en foutgevoelige klus om hier continue over heen en weer te mailen. Met een klantenportaal zijn al deze problemen verleden tijd. CAPE Groep biedt u namelijk met Yourtal de perfect oplossing. Bij het doen van zaken wilt u transparant zijn over orders. Het delen van belangrijke informatie moet op een goede wijze verlopen. Yourtal biedt u een basis klantenportaal. Hierbij is al uw benodigde informatie automatisch verstrekt aan uw klant en kan de klant op elk gewenst moment zelf inloggen en live gegevens inzien. De basis staat, het passend maken op uw specifieke bedrijfsprocessen voegen wij hier op maat aan toe.
Het proces van informatie verstrekken aan de klanten en leveranciers binnen uw ketensamenwerking was nog nooit zo efficiënt en eenvoudig!
Yourtal is een voor uw bedrijf op maat gemaakt klantenportaal. Dit portaal biedt uw klant of leverancier 24/7 een overzichtelijk beeld van alle relevante documenten. Denk aan de status van verschillende orders, facturen van bestelde orders, het aanvragen van offertes en nog veel meer. Hierbij maakt u eenvoudig een account aan voor uw klant of leverancier. Daarna stuurt u de inloggegevens door naar de relevante personen. Nadat de gebruiker zich inlogt op het platform is de relevante informatie over de eigen orders te zien. De status van orders is makkelijk te volgen dankzij de track en trace functie. Ook vindt uw klant in het portaal claims en informatie over CO2-uitstoot. In combinatie met uw Transport Management System of Order Management System werkt Yourtal nog beter. De gebruiker krijgt namelijk een nog completer plaatje te zien van het hele ketensamenwerkingsproces.
Alle producten bij CAPE Groep zijn standaardsoftware op maat gemaakt. Dit is ook het geval bij Yourtal, waar we u een core bieden van het klantenportaal. De core is zorgvuldig gecreëerd door onze consultants en zal voor 80% matchen met uw bedrijf gebaseerd op standaardprocessen. Hiernaast zullen onze consultants voor uw organisatie de resterende onderdelen van het portaal gaan maken op maat. Hierbij wordt er gekeken naar de specifieke processen die u en uw klant langsgaan tijdens het samenwerkingsproces. Dankzij uw input creëren onze consultants met uw samenwerking een klantenportaal dat perfect bij uw wensen past. De ketensamenwerking wordt hiermee optimaal gedigitaliseerd.
Binnen het portaal dat voor uw bedrijf gemaakt wordt, kiest u voor verschillende functionaliteiten die bij uw wensen passen. Op deze manier kiest u voor een portaal dat aan de wensen van u én uw klanten voldoet. Binnen het basisportaal kunt u kiezen welke van de volgende functies uw portaal moet hebben:
Status overzicht van alle lopende orders met een ingebouwde track en trace functie.
Het handmatig invoeren van nieuwe orders of een automatische koppeling met het Order Management System door middel van een API.
Alle relevante documentatie rondom klant-/leveranciers relaties.
Zie en download in één oogopslag alle informatie over de (on)betaalde facturen.
Eenvoudig online nieuwe offertes aanvragen.
Invullen van bijvoorbeeld verzekeringsclaims of klachten gerelateerde zaken.
Houd de CO2 uitstoot per order bij.
Uw persoonlijke wensen voor functionaliteiten worden altijd voor uw bedrijfsprocessen op maat gebouwd.
De voordelen van Yourtal
Met een klantenportaal als Yourtal versimpelt het digitale bestaan van uw bedrijf, maar óók die van uw klanten. De ketensamenwerking wordt namelijk efficiënter én overzichtelijker. Met de kracht van Mendix en onze consultants krijgt u op deze manier een klantenportaal dat aansluit bij uw wensen, maar ook bij die van uw eigen klanten. Het bespaart beide partijen kostbare uren. Deze uren worden dan besteed aan het perfectioneren van uw diensten! Door de inzichten die u biedt zijn uw klanten tevredener over u als partner. Uw bedrijf gaat namelijk transparant te werk. De communicatie zal in het vervolg gaan over waar u het liefst met uw klant over heeft: de core business van u en uw klant laten stralen. De core business van uw klant blijft op deze manier voor u altijd op nummer één op staan.
Combineer Yourtal met de andere systemen van CAPE Groep
Het combineren van een klantenportaal met uw andere digitale systemen zorgt ervoor dat u nog meer uit Yourtal kunt halen. Dit is al helemaal het geval met de andere systemen van CAPE Groep. In combinatie met de oplossingen voor Transport Management Systems en Warehouse Management Systems zal uw informatie nog completer zijn. Zo wordt het voor u nog makkelijker om uw werk te doen. Nog meer elementen uit ketensamenwerkingen digitaliseren? Ontdek onze andere digitalisatie oplossingen op maat.
Waarom CAPE Groep?
CAPE Groep is al ruim 20 jaar actief en expert op het gebied van low code en in het specifiek het ontwikkelplatform Mendix. Met consultants die het programmeerproces uitstekend kennen en weten welke wensen de markt heeft, is CAPE Groep dé ideale partner voor u. In samenwerking met de consultants vindt u een oplossing voor uw problemen en digitaliseert u uw bedrijf. Dit leidt tot een uitstekende bedrijfsoptimalisatie. De bedrijfsprocessen die u prioriteit geeft, zijn voor ons ook topprioriteit. Het voldoen aan uw wensen is namelijk onze belangrijkste drijfveer.
Kom vrijblijvend in contact met onze innovatie manager Bart Knol
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij en onze partners technologieën zoals cookies om informatie over het apparaat op te slaan en/of te openen. Toestemming voor deze technologieën stelt ons en onze partners in staat om persoonlijke gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site te verwerken en om gepersonaliseerde en niet-gepersonaliseerde advertenties te tonen. Als u geen toestemming geeft of deze intrekt, kan dit invloed hebben op bepaalde functies.
Klik hieronder om in te stemmen met het bovenstaande of om specifieke keuzes te maken. Je keuzes zullen alleen worden toegepast op deze site. Je kunt je instellingen te allen tijde wijzigen, inclusief het intrekken van je toestemming, door gebruik te maken van de knoppen op het Cookiebeleid of door te klikken op de knop 'Toestemming beheren' onderaan het scherm.