Na het aansluiten van de grootste accounts gaat de doorontwikkeling van het klantportaal van start. In stappen worden nog een aantal modules toegevoegd. Waarvan orderverrijking nu de eerste zal zijn. In deze module zullen klanten de mogelijkheid krijgen om info aan transportopdrachten toe te voegen. Bijvoorbeeld aanvullende adresinformatie of laad- en losinstructies. Daarnaast kunnen we via een to-do list aan onze klanten taken uitschrijven wanneer we iets missen, zoals een losreferentie.
Daarna gaan we ook beginnen met de ontwikkeling van de chartermodule. Dit betekent dat straks niet alleen de klanten, maar ook de leveranciers gebruik kunnen maken van het klantportaal. We hebben dan de mogelijkheid om via het portaal transportopdrachten te versturen en relevante transportinformatie digitaal met elkaar te delen. Door de directe koppeling met ons TMS zal dat ons in staat stellen om met minder communicatie, informatie sneller op de juiste plekken te krijgen
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij en onze partners technologieën zoals cookies om informatie over het apparaat op te slaan en/of te openen. Toestemming voor deze technologieën stelt ons en onze partners in staat om persoonlijke gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site te verwerken en om gepersonaliseerde en niet-gepersonaliseerde advertenties te tonen. Als u geen toestemming geeft of deze intrekt, kan dit invloed hebben op bepaalde functies.
Klik hieronder om in te stemmen met het bovenstaande of om specifieke keuzes te maken. Je keuzes zullen alleen worden toegepast op deze site. Je kunt je instellingen te allen tijde wijzigen, inclusief het intrekken van je toestemming, door gebruik te maken van de knoppen op het Cookiebeleid of door te klikken op de knop 'Toestemming beheren' onderaan het scherm.